FMJ raamatupidamisteenuse hind sõltub mitmetest teguritest: dokumentide (ostu- ja müügiarvete), pangatehingute, töötajate, põhivara objektide, panga ja kassa kannete ning deklaratsioonide ja teiste aruannete esitamise arvust.

Allpool oleval skeemil oleme esitanud 3 erinevat varianti, milline võiks hind teie ettevõttele olla. Kindlast ei ole see lõplik hinnapakkumine, aga annab ehk aimduse meie hinnakirjast.

Võtke ühendust ja me teeme teile personaalse pakkumise!

 

paketid_koos

Raamatupidamisteenuse hind sõltub mitmetest teguritest: dokumentide (ostu- ja müügiarvete), pangatehingute, töötajate, põhivara objektide, panga ja kassa kannete ning deklaratsioonide ja teiste aruannete esitamise arvust.

Dokumentide ja pangatehingute kajastamisel arvestame hinda kirjendite alusel. Iga ostu- ja müügiarve kajastamisel raamatupidamisprogrammi tekib keskmiselt 3 kirjendit, pangatehingu kajastamisel 2 kirjendit.

Hindadele lisandub käibemaks.

Kirjendite arv (tk)                                                    Hind (€/kirjend)

1-99                                                                0,99

100-150                                                          0,75

151-500                                                          0,60

501 – 999                                                       0,45

1000 – …                                                         0,40

Lisandub:

Deklaratsioonide ja aruannete esitamine              7,50 €/tk

Palgaarvestus            (palgalehed, muud dokumendid)    6,00 €/töötaja

Põhivara arvestus                                                    1,20 €/tk

Kassaorderide vormistamine                                  1,20 €/tk

Aastaaruande koostamine                                      ühe kuu tasu/ min 105 €

Raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine/

täiendamine                                                              65 €

Projekti- ja/või objektiarvestuse pidamine                       +25% kuu tööde maksumusest

Hinnakiri korteriühistutele                                   2,65 €/korter

Muud teenused (asjaajamine, maksekorralduste

panka sisestamine, koosolekute korraldamine/

protokollimine, firmade asutamine, kliendi

esindamine maksuametis, PRIA-s jm, jne)           alates 25 €/h

Ettevõtte väärtuse hindamine                                40€/h